سفارش تبلیغ
صبا ویژن

always smile

سلام!!!! هم سلام به شما هم به پاییز!!!! خوش حالید نه؟ آره....

وای به این فکر کنید که روزه اول که میرید مدرسه جدیدتون و دنبال چند تاآشنا می گردید و همش چشم های جدید می بینید با صورت هایی جدی و وحشت زده! و بعد دلتون برا ما تنگ می شه چون پیدامون نمی کنید،بعد بغضتون می گیره و بعد اشک تو چشماتون جمع می شه و بچه های پیش دانشگاهی از کنارتون رد می شن و بهتون می خندند...شما عصبی می شید و در انتها علاوه بر اینکه جای همتون خیلی خالیه ولی من و الهه و حورا از دور بهتون می خندیمخیلی خنده‌دار!!!(ته دلگرمی،آخر امیدواریه نه؟)

 من یکی که بعید می دونم !اون روز که رفتیم مدرسه تو راه برگشت مامانم همون طور که من به شما دلگرمی اونم به من می گفت:

وای جای شادی چقدر خالی بود...دلم براش تنگ شده...تا اینکه من زدم زیره گریه و گفتم : مامان خیالت راحت شد دیگه؟ الانم داره گریه ام می گیره ولی خدا رو شکر وقتی چیزی رو تایپ می کنی آثار جرم (اشک ها) معلوم نمی شه!!!شاید این یه نوع خصلت بد هم باشه؟؟؟؟

خب اول کاری یکم رو احساساتتون قدم زدم. من یه تصمیمی گرفتم!!!!!

بگم؟باشه می گم!

بیاید خوش حال باشیم و بخندیم !!!خنده بر هر درد بی درمون دواست...

شادی که چشه بازارو با حرفاش درآورده: بیاید بریم زیره دوش حموم گریه کنیم!بریم تو دست شویی گریه کنیم!بریم تو خونه همسایه گریه کنیم! گریه دیگه چیه بابا؟چند سال می خوای عمر کنی که نصفه خاطراتت رو گریه هات بگیره؟ حداقل بخند که بعد از مرگت بگن:چه آدمه خوش اخلاقی بود نه یه ار اروووووووووووووو!

من و الی 1 بار با هم قرار گذاشتیم 3 دقیقه به طور متوالی پای تلفن بخندیم!کاره سختی بود اول، بعد از 10 ثانیه خندمون تموم شد! ولی الکی زدیم زیره خنده و سعی کردیم طولانی ترش کنیم!(دیوووووونه ایم،نه؟)

من احساس می کنم افکارم خیلی نا مرتب شده و می دونم اگه در طی سال بخوام این طوری باقی بمونم به مشکل بر می خورم. پس تنها کاری که می کنم اینه که 1 فایل جدید تو مغزم باز کنم و درشو قفل کنم کلیدشم بدم الهه که کلکسیون وسایل های من که داره جمعشون می کنه تکمیل شه!

خوب پس دیگه حرف زدن درباره چیزای ناراحت کننده رو تو پروفایل بس کنید و بشینید حاله زندگی رو ببرید تا دنیا مون مثل بزرگ ها توسی نشده و حالت کسل کننده به خودش نگرفته...

قبل از گفتن سوالات از الهه و شادی خواهش می کنم:

1- با فونت بزرگ ننویسید بزارید همه متن ها شبیه هم باشه تا وبلاگ خوش گل تر شه.

2-بیشتر از 3 تا سوال ندید بچه ها قاطی می کنند.

3- شادی؟فعال باش!زبون

سوالات این دفعه:

1. اگر بخواید خوش حالیتون رو با کسی تقسیم کنید با کی می کنید؟

2.با انجام دادن چه کارهایی آرامش می گیرید؟

3. اگر بخواید به کسی نشون بدید که دوسش دارید چی کار می کنید؟(منظور حتما 1 پسر نیست)

حالا جوابای نویسنده ی وبلاگ :

1 .با هر کسی که دوسش داشته باشم...بهش پیشنهاد می دم که با هم بریم پارک پرواز و طبق عادتم براش سیبزمینی سرخ کرده با نوشابه کوکاکولا (نه اون کوکاکولا ها!!!)می خرم و با هم به سمته بالای پارک می ریم و پسته بوته ها می شینیم و به شبه تهران نگاه می کنیم.(من این کارو با مامانم خیلی می کنم) تو مسیر برگشت هم می گم که از اتوبان بره تا بتونم دستم رو بیرون بگیرم و با صدای خیلی بلند به آهنگ tonight گوش بدیم!

2 .شاید مسخره ام کنید ولی اول از همه رقصیدن!!!!به آهنگ گوش دادن،نقاشی کشیدن،آواز خوندن، با الهه حرف زدن البته نا گفته نماند که هر صحبت ما حدودا 1:30 -2 ساعت طول می کشه! لباس عوض کردن و درباره جزیره ام نوشتن و فکر کردن به آینده ای که منتظرشم. مؤدب

3 . با کارهام بهش ثابت می کنم (که بهتره 100 ساله سیاه نکنم ) سعی می کنم بهش بفهمونم که چقدر دوسش دارم بعضی اوقات هم اگه شرایط اش رو داشته باشم بهش می گم که خیلی زیاد دوست دارم و شاید بگم : عاشقتم.به شرطی که به غرورم ضربه نخوره یعنی بدونم اونم یه همچین حسی داره.ولی در برابر خانواده اصلا نیازی به غرور نیست من با کارام نه تنها به خوده خانواده ام بلکه به تمام کسایی که باهاشون مشکل داشتند نشون دادم که واسه اشون هر کاری می کنم و همه چیزو براشون روشن کردم که همین دختره 14-15 ساله هر کاری می تونه بکنه....الان من رو ول کنی همتون رو می گیرم می زنمعصبانی شدم!!!!!!شوخی کردم...

شما به این سوالات چه جوابی می دید؟ این دفعه متنه کوتاه نوشتم که سریع تر بیاید نظر بدید و آپ کنیم.

پس قرار شد بخندید....حداقل بزارید هفته آخره تابستونه امسال تا از هم جدا نشدیم بهمون خوش بگذره!

 منتظرم تا تو پروفایل بنویسی : من حالم خوب شدهتبسم! emo

فعلا .

بدرود!!!!خدانگهدار


نوشته شده در جمعه 90/6/25ساعت 1:10 صبح توسط elaheh نظرات ( ) |

Design By : ParsSkin.com